Algemeen
Is Hugs & Things een groothandel?

Ja en nee. Ik heb heel veel klanten met eigen bedrijfjes die op regelmatige basis grote hoeveelheden kralen bij mij bestellen, maar ik verstuur ook net zo goed 1 of 2 kralen in een envelop naar particulieren!

Zakelijke klanten kunnen zich, nadat ze hun BTW-nummer hebben ingevuld in hun account, bij mij melden. Na controle van het BTW-nummer zal ik je toevoegen aan de groep 'B2B', waarmee je gebruik kunt maken van 2 kortingscodes voor hogere bestelbedragen, en waarmee je automatisch sneller spaarpunten spaart.

Geef je ook korting?

Ik heb ervoor gekozen om op 3 manieren korting te geven:

  1. Met behulp van het spaarprogramma: hoe meer punten je spaart, hoe sneller je korting op volgende bestellingen oploopt. Per uitgegeven euro spaar je 1 punt.
  2. Gratis verzending vanaf 50 euro. Zeker bij een pakketje scheelt je dat €5,95 (NL) tot €7,25 (België). Op een order van 50 euro is dat dus rond de 10 procent korting. 
  3. Zakelijke klanten met een BTW-nummer, die regelmatig groot inkopen hebben voordeel door speciale kortingscodes en doordat ze iets sneller punten kunnen sparen. Meer weten? Vul je BTW-nummer in in je account, geef mij een seintje, en krijg toegang tot de B2B-pagina waar je iets meer uitleg vindt.

Daarnaast verhoog ik mijn prijzen vrijwel nooit, en als ik het doe, is de verhoging minimaal. 

Ondanks dat alles vooral het afgelopen jaar in sneltreinvaart veel duurder is geworden, heb ik besloten om de kosten voor jullie zo lang mogelijk op hetzelfde niveau te houden. Een goed voorbeeld daarvan zijn de verzendkosten: in 2023 heb ik die voor het eerst in jaren iets verhoogd, omdat de werkelijke kosten die ik maak steeds meer begonnen af te wijken van de prijzen die ik rekende.

Mag ik eens langskomen om zelf kralen uit te zoeken?

Ja, dat kan! Sinds november 2022 is het mogelijk om op afspraak te komen shoppen. 
In het hoofdmenu vind je meer informatie onder het kopje 'live shoppen'. Je vindt daar ook direct een agenda waarin je je afspraak kunt inplannen.

 

Ik ben iets vergeten te bestellen! Wat moet ik doen?

Als je er binnen een paar uur na het plaatsen van je bestelling achterkomt dat je iets bent vergeten, en nog geen melding hebt gehad dat je bestelling verzonden is, mag je bij je aanvullende bestelling kiezen voor 'afhalen in Huissen/toevoegen aan bestelling'. Je betaalt dan geen extra verzendkosten. Plaats bij je aanvullende bestelling even een korte opmerking, voor de zekerheid.

Mocht je met beide bestellingen samen boven het bedrag voor gratis verzending uitkomen, dan zal ik uiteraard eventueel teveel betaalde verzendkosten aan je terugstorten.

Ik wil met Billink betalen, maar het lukt niet

Er kunnen verschillende redenen zijn waarom betalen met Billink niet lukt.

Naarmate je vaker met Billink betaalt, stijgen je limiet en het aantal facturen dat je tegelijk open mag hebben staan. Het kan dus zijn dat je bestelbedrag nog te hoog is, of je nog eerdere facturen open hebt staan. In het begin heb je bijvoorbeeld een limiet van 149 euro. Wil je toch per se met Billink betalen? Zorg dan in ieder geval dat je je eerdere openstaande facturen bij hun betaald hebt.

Voor problemen met Billink die blijven bestaan, raad ik je aan om direct contact op te nemen met Billink via info@billink.nl, aangezien het betaalproces buiten mijn website om loopt.

Kan ik veilig bij je bestellen?

Absoluut! Uiteraard sta ik ingeschreven bij de KvK, en heb je bij mij de keuze uit verschillende betaalmethoden, waarvan sommige ook kopersbescherming bieden.
Daarnaast heb ik in augustus 2016 het keurmerk 'Webwinkelkeur' ontvangen. Dat betekent onder andere dat op juridisch vlak alles tiptop in orde is. Meer voordelen vind je hier.

En, niet onbelangrijk: omdat ik een eenmanszaak heb, heb je altijd direct contact met mij. Ik reageer snel en vind service en klantgerichtheid erg belangrijk.

Hoe ga je om met mijn privacy?
Uiteraard vind ik de privacy van mijn klanten enorm belangrijk.
Ik ga zorgvuldig met alle gegevens om en behandel deze in vertrouwen.
Jouw gegevens zullen door mij nooit aan derden worden verstrekt! (Zie ook de privacy policy)
Oops, your search did not match any FAQs