Soms krijg ik de vraag waarom ik niet telefonisch bereikbaar ben. Het telefoonnummer op de website is namelijk alleen bedoeld voor WhatsApp of SMS. 

Even bellen lijkt soms de snelste weg als je een vraag hebt of iets wilt overleggen. Toch heb ik er bewust voor gekozen om geen telefonische bereikbaarheid aan te bieden, en ik leg je graag uit waarom.

Ik run mijn bedrijf alleen. Dat betekent dat ik op een dag van alles aan het doen ben: bestellingen inpakken, shoppers ontvangen in de showroom, mails beantwoorden, inkopen, fotograferen, aan de website werken, producten aanvullen of even snel naar de groothandel of supermarkt.
Er is dus niet standaard iemand op kantoor om de telefoon op te nemen, en vaak zit ik net midden in iets waarbij ik mijn handen of aandacht hard nodig heb.

Daar komt bij dat ik door bel-angst onverwachte telefoontjes stiekem best lastig vind. Als ik weet dat ik een gesprek kan voorbereiden, is bellen helemaal prima. Maar onverwachts gebeld worden zorgt voor onrust, en vaak zit ik dan ook niet op een plek waar ik direct alles kan opzoeken of goed met je kan meekijken. Dat voelt voor mij niet prettig, en is voor jou als klant uiteindelijk ook niet handig.

Wat voor mij wél goed werkt, is als je me een berichtje stuurt. Dat kan via e-mail, WhatsApp (via het nummer op de website), Instagram, de chat of het contactformulier.

Zo kan ik je vraag rustig en volledig beantwoorden op een moment dat ik achter mijn computer zit, met alle informatie bij de hand. Je krijgt dan een duidelijk en doordacht antwoord en dat is fijner voor ons allebei.

Dank je wel voor je begrip. Ik help je súpergraag – op een manier die voor ons beiden werkt!

Liefs, Marit